خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

موبايل‌هاي پيشرفته نوكيا خرید شارژ ایرانسل در حقيقت تبديل به يك سيستم كامل شده است كه قادر است خدمات دستگاه‌هائي نظير دوربين عكاسي ، پخش كننده موسيقي ، كامپيوتر جيبي و مكان ياب (GPS ) را در يك دستگاه ارائه دهد.
قائم مقام اجرائي نوكيا آقاي انسي ونجوكي اظهار ميدارد:" آيا ما مي توانيم اينترنت را از آنچه كه اكنون است تغيير دهيم؟ اين يك ادعاي بزرگي است ولي ما برنامه هائي داريم كه به اينترنت ارائه خرید شارژ ایرانسل دهيم. ما داريم شالوده اي را پي ميريزيم كه ارتباطي مستحكم با زمان، مكان و انسانها دارد.وقتي كه خدمات بر اساس اين عناصر پايه ريزي شود بالطبع ميتوان انتظار خدمات جديدتري را نيز داشت."
در نتيجه نوكيا علاوه بر تمركز روي مدل هاي جديد گوشي در نظر دارد طيف وسيعي از خدمات اينترنتي را با معرفي OVI به كاربرانش ارائه دهد.هدف اصلي OVI دادن توانائي به كاربران گوشي هاي نوكيا براي خرید شارژ ایرانسل استفاده از كليه خدمات اينترنت ميباشد.
آپشن خرید شارژ ایرانسل ها از طریق دگمه مخصوص قابل دسترسی است.
در خرید شارژ ایرانسل نسل جديد ارتباطات اينترنتي به اشتراك گذاشتن اطلاعات، عكس و فيلم بسيار مرسوم است. ارتباطات اجتماعي پس از EMAIL و جست‌وجو در اينترنت به سومين پديده آنلاين تبديل شده است.
سايت‌هاي مختلفي از قبيل فليكر يا Ikbis مخصوص به اشتراك گذاشتن عكسها با دوستان و افراد خرید شارژ ایرانسل خانواده روزانه ميليونها كاربر دارند.
امروز بيش از خرید شارژ ایرانسل 80 خبرنگار در اينجا جمع شده‌اند تا از مديران ارشد نوكيا آقايان انسي ونجوكي وكريس برام بشنوند كه چگونه كاربران نوكيا در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا با روشي نو و ابتكاري به اينترنت متصل مي‌گردند.
خدمات متنوع اينترنتي دنياي اطراف ما را شديداً دگرگون كرده است.امروزه مردم انتظار دارند سريعاً به اطلاعات و خرید شارژ ایرانسل انواع سرگرمي‌ها دسترسي داشته باشند جه از طريق خريد و يا استفاده از امكانات ارتباطات اينترنتي. نوكيا تلاش مي‌كند كه كاربرانش را هميشه در ارتباط نگاه دارد.
گوشی ۱۰۲۰ نوکیا ۳۲ گیگ حافظه داخلی داشته و فلش Xenon در خود دارد. دوربین جلو نیز داشته و رم دستگاه ۲ گیگ تعریف شده است.امروز پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ مراسم خرید شارژ ایرانسل رسمی رونمایی از لومیا ۱۰۲۰ بوده و این تصاویر قبل از شروع کنفرانس لو رفته است.
سايتهائي از قبيل (You Tube ) خرید شارژ ایرانسل روزانه بيش از 100 ميليون كاربر دارند كه از فايل‌هاي ويدئوئي اين سايت بازديد مي‌كنند.
هدف نوكيا ارائه 300 ميليون گوشي با قابليت اتصال به اينترنت تا سال خرید شارژ ایرانسل 2010 ميباشد كه خود ايجاد كننده شغلهاي جديد و سود آور خواهد بود.
نوكيا روش دسترسي كاربران به موسيقي و به اشتراك كذاردن آن با ديگران را تغيير ميدهد.آقاي خرید شارژ ایرانسل كريس برام Chris Braam قائم
با زوم کردن روی عکس در لومیا خرید شارژ ایرانسل ۱۰۲۰ کیفیت را به هیچ وجه از دست نمی دهید.
منبعی که خبر را بدست سایت خرید شارژ ایرانسل ورج رسانده می گوید کنترل وایت بالانس، فوکوس تصویر ، سرعت شاتر و ریت تصویر از جمله تنظیمات دستی است که می توان با این اپ روی گوشی پیورویو بدست آورد.
این هم یک خبر خوب برای طرفداران نوکیا. نوکیا اخیرا از عرضه جدید ترین گوشی خود ملقب به Nokia N96 در انگلستان خبر داد. این گوشی قرار است در اولین روز ماه اکتبر خرید شارژ ایرانسل تحت شبکه های مخابراتی ۳، کارفون ویرهاوس، اورنج، فونز فور یو، تی موبایل و وودافون عرضه شود. مهم ترین چیزی که باید در مورد این گوشی دانست مربوط به مشخصات آن است؛ داشتن صفحه نمایش ۲.۸ اینچ، HSDPA یا همان High-Speed Downlink Packet Access ( که متاسفانه این سرویس بدلیل فعال نبودن شبکه ۳G در ایران غیر قابل استفاده است)، داشتن WiFi، دوربین ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه فلش داخلی و خروجی تلویزیون ( DVB-H ). همچنین N96 فایل های تصویری MPEG 4، فایل های تصویری ویندوز مدیا و فایل های تصویری فلش را می تواند به خوبی پخش کند .
گوشي‌هاي نوكيا براي همين خصوصيات معروف شده خرید شارژ ایرانسل است، كاربران نوكيا براحتي ميتوانند از محتواي سايت‌هاي گوناگون استفاده كرده و تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند.
ین گوشی مجهز به ویندوز خرید شارژ ایرانسل ۸ بوده و صفحه نمایشگر ۴٫۵اینچی داشته (از نوع AMOLED) و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی آن با لنز f/2.2 همراه اپ مخصوص دوربین بنام Pro Camera اجازه تنظیم دستی برای گرفتن تصاویر بهتر را به کاربر می دهد.
اردن-30 اكتبر: با دسترسي حدود 78.7 ميليون نفر به اينترنت و استفاده بيش خرید شارژ ایرانسل از 350 ميليون نفر از تلفن همراه در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا، منطقه منا در اولويت بالائي براي بهره‌گيري از امكانات تلفيق اينترنت و موبايل خواهد بود.
به اشتراك گذاردن و استفاده از سايت‌هاي مربوطه ازقبيل (FACE خرید شارژ ایرانسل BOOK ) حدود 20 درصد از ترافيك اينترنت را تشكيل مي‌دهند.
قابلیت گرفتن دو تصویر هم زمان با دو رزولوشن مختلف نیز از دیگر ویژگی های این گوشی فوق العاده است.یکی از این عکسها برای ریختن روی شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و فیس بوک و … ایجاد می شود و عکس فول رزولوشن خرید شارژ ایرانسل نیز برای پرینت کرده و … بکار می رود.





:: برچسب‌ها: aشارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: